Ιστορία

ΣΧΟΛΕΙΑ

ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

ΕΠΛ Ιωαννίνων

Ταμβάκου Γεωργία Στουκίδου Αγγελική Πανάγου Ευαγγελία

 

http://chania.forthnet.gr/veniva

ΣΧΟΛΙΑ

Η σελίδα αναφέρεται σε ιστορικά γεγονότα της Ενετοκρατίας προσπαθώντας να τα ερμηνεύσει. Απευθύνεται σε ιστορικούς και βέβαια σε οποιονδήποτε ενδιαφέρεται για την Ενετοκρατία στην Ελλάδα. Για την εγκυρότητα των πληροφοριών αναφέρονται στοιχεία από το Αυστριακό Εθνικό Αρχείο, το Εθνικό Αρχείο Βενετίας κ.λπ. Το περιεχόμενο είναι κατάλληλο όσον αφορά στο αναλυτικό πρόγραμμα, γενικότερα όμως θα μπορούσε να χαρακτηριστεί φτωχό. Η δομή της σελίδας είναι κατανοητή και η πλοήγηση εύκολη. Η παρουσίαση της σελίδας δεν είναι ικανοποιητική.


ΣΧΟΛΕΙΑ

ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

ΕΠΛ Πάτρας

ΕΠΛ Ιωαννίνων

Πειραμτικό Λύκειο

Αγ. Αναργύρων

18o Γυμν. Αθήνας

Χατζηλυγερούδης Ιωάννης

Πανάγου Ευαγγελία

Χρονοπούλου Αγγελική

Παπακίτσος Ευάγγελος

http://www.parliament.gr

 

ΣΧΟΛΙΑ

Στη σελίδα αυτή παρουσιάζεται το Ελληνικό Κοινοβούλιο, η ιστορία του, το κτίριο που στεγάζεται και οι δραστηριότητές του. Το περιεχόμενο δεν θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ιδιαίτερα ενδιαφέρον και καινοτoμικό, αλλά η πρόσβαση στο σύνολο των πληροφοριών που παρουσιάζονται δεν θα ήταν εύκολη από άλλα μέσα (όπως βιβλία κ.λπ.). Η σελίδα γενικά είναι φτωχή σε γραφικά και σε χρήση πολυμέσων (π.χ. ήχος, βίντεο κ.λπ.), ενώ ο επισκέπτης της καλείται συχνά να διαβάσει εκτεταμένα κείμενα. Η δομή της σελίδας είναι κατανοητή και η πλοήγηση εύκολη. Οι γλώσσες που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι τα Ελληνικά και τα Αγγλικά.


ΣΧΟΛΕΙΑ

ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

ΕΠΛ Ιωαννίνων

Λιούτας Κωνσταντίνος

http://www.culture.gr/

ΣΧΟΛΙΑ

Σκοπός της σελίδας είναι η πληροφόρηση για θέματα Αρχαιολογίας, Τέχνης, Ιστορίας και Πολιτισμού όλων των ενδιαφερόμενων μαθητών, δασκάλων, ερευνητών. Είναι εντυπωσιακή η παροχή πληροφοριών και σίγουρα είναι μία πολύ χρήσιμη σελίδα για καθηγητές και μαθητές. Οι μακέτες που εμφανίζονται είναι εντυπωσιακές. Η δομή και η σχεδίαση της είναι αποτελεσματικές.


ΣΧΟΛΕΙΑ

ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

ΕΠΛ Πάτρας

Σημαντήρη Σεβαστή-Ελένη

http://www.culture.gr/2/21/211/21104n/g211dn02.html

ΣΧΟΛΙΑ

Η σελίδα περιγράφει το θέατρο της Επιδαύρου. Αφορά ένα κομμάτι της ιστορίας της Ελλάδας. Η σελίδα μπορεί να βοηθήσει το μάθημα της ιστορίας και της ιστορίας της τέχνης ως μία πρώτη προσέγγιση του χώρου. Η πρόσβαση είναι κουραστική και η παρουσίαση δεν παρουσιάζει ιδιαιτερότητες.


ΣΧΟΛΕΙΑ

ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

ΕΠΛ Πάτρας

Μπατέλης Χρήστος

http://dias.soft-hard.gr/~polnik/polnik.htm

ΣΧΟΛΙΑ

Στη σελίδα αυτή περιέχονται ιστορικά στοιχεία αρχαίων Ελλήνων Μαθηματικών και Φιλοσόφων. Υπάρχει μια μικρή ιστορική εξέλιξη του διαφορικού και ολοκληρωτικού λογισμού καθώς επίσης και το νομοθετικό διάταγμα για το Εθνικό Απολυτήριο. Το περιεχόμενο της όμως δεν είναι κατάλληλο ούτε ενημερωμένο όσον αφορά το αναλυτικό πρόγραμμα. Απευθύνεται κυρίως σε καθηγητές και μαθητές χωρίς να καλύπτει κάποιον εκπαιδευτικό στόχο. Η πλοήγηση είναι δύσκολη και η σελίδα σε γενικές γραμμές δύσχρηστη.


ΣΧΟΛΕΙΑ

ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

15ο Γυμνάσιο Πατρών

Μπαλάσκα Ουρανία

http://www.catacombe.roma.it/info.htm

ΣΧΟΛΙΑ

Η σελίδα απευθύνεται σε περιηγητές, μαθητές και καθηγητές αρχαιολογίας και θεολογίας. Περιέχει στοιχεία για τις κατακόμβες σε διάφορες πόλεις. Αναφέρεται στην ιστορία, στην αρχιτεκτονική και στη χαρτογράφηση τους. Υπάρχουν αρκετοί σχετικοί σύνδεσμοι. Είναι μία σελίδα εύχρηστη με εξαιρετική παρουσίαση του θέματος.


ΣΧΟΛΕΙΑ

ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

ΕΠΛ Πάτρας

 

ΕΠΛ Ιωαννίνων

18ο Γυμν, Αθήνας

Χατζηλυγερούδης Ιωάννης

Πασίση Κατερίνα

Στουκίδου Αγγελική

Σταματοπούλου Δήμητρα

http://www.duth.gr/Tour.html

ΣΧΟΛΙΑ

Είναι μια σελίδα όπου μπορεί κανείς να βρει πληροφορίες σε κείμενο και εικόνα για διάφορες πόλεις και τοποθεσίες της Ελλάδας. Το περιεχόμενο είναι ενδιαφέρον και περιέχει ιστορικά, γεωγραφικά, λαογραφικά και σύγχρονα στοιχεία. Είναι μια σελίδα γενικού ενδιαφέροντος, απ’ όπου ορισμένα στοιχεία θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν στη διδασκαλία μαθημάτων όπως η γεωγραφία και η ιστορία. Η δομή της σελίδας είναι κατανοητή. Η πλοήγηση εύκολη και σε ορισμένες περιπτώσεις γίνεται μέσω γραφικών συνδέσμων. Η παρουσίαση είναι ευχάριστη και τεκμηριωμένη, όχι όμως αρκετά εκτενής. Είναι επίσης φανερή η έλλειψη βίντεο και ήχου που ίσως να την έκανε πιο ενδιαφέρουσα. Το 90% των πληροφοριών είναι στα Αγγλικά, παρόλο που το θέμα της θα ενδιέφερε και πολλούς Έλληνες που επιθυμούν να ταξιδέψουν στην πατρίδα μας.