| |
1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ |
|||||||||||||
ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ |
||||||||||||||
Σχηματίστε προτάσεις χρησιμοποιώντας σε καθεμιά από αυτές έναν από τους παρακάτω όρους: μέτρηση, δευτερόλεπτο, μάζα, χιλιόγραμμο, Διεθνές Σύστημα Μονάδων(SI). |
||||||||||||||
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ |
||||||||||||||
| Ποιες από τις παρακάτω μονάδες χρησιμοποιούναι για τη μέτρηση της μάζας; | ||||||||||||||
|
|
||||||||||||||
| Ποιες από τις παρακάτω μονάδες είναι βασικές στο SI; | ||||||||||||||
| Γιατί καθιερώθηκε το SI; | ||||||||||||||
α. Για να αναπτυχθούν οι Φυσικές Επιστήμες. β. Για να αναπτυχθούν οι εμπορικές και τεχνολογικές συναλλαγές μεταξύ των λαών. |
||||||||||||||
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ |
||||||||||||||
| 1. Πόσα δευτερόλεπτα έχει μια μέρα; | ||||||||||||||
| 2. Πόσα γραμμάρια και πόσα λίτρα είναι 3 kg μήλα; | ||||||||||||||
| 3. Όταν ζυγιστήκατε στη ζυγαριά του σπιτιού σας βρήκατε ότι είστε 49 κιλά. Στη ζυγαριά του φαρμακείου βρήκατε ότι είστε 47 κιλά, ενώ η ζυγαριά του σουπερμάρκετ σας δείχνει 46 κιλά. Ποια τιμή της μάζας (βάρους) σας είναι πιο κοντά στη πραγματική; | ||||||||||||||
| 4. Χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα προθέματα γράψετε τα ονόματα, τα σύμβολα και τις τιμές των υποδιαιρέσεων του χιλιογράμμου και του δευτερόλεπτου. | ||||||||||||||
ΕΡΓΑΣΙΑ |
||||||||||||||
| Αναζητήστε σε εγκυκλοπαίδειες και περιγράψτε τις μονάδες μήκους, όγκου, χρόνου και μάζας που χρησιμοποιούσαν διάφοροι λαοί στην αρχαιότητα. Ποια προβλήματα δημιουργούσε στο μεταξύ τους εμπόριο, η ύπαρξη διαφορετικών μονάδων μέτρησης; | ||||||||||||||