|
|
|
|
|
|||||||||||||||
| Διδακτικοί στόχοι | ||||||||||||||||||
| Ο μαθητής στο τέλος του μαθήματος να μπορεί: 1. Να αναφέρει τρεις πηγές φωτός. 2. Να διακρίνει τις πηγές φωτός (αυτόφωτα αντικείμενα) από τα ετερόφωτα αντικείμενα. 3. Να περιγράφει το φως ως δέσμη σωματιδίων (φωτονίων). 4. Να περιγράφει τον τρόπο που βλέπουμε τα αντικείμενα. |
||||||||||||||||||
| Βασικές ιδέες μαθήματος | ||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||
| Εννοιολογικές δυσκολίες | ||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
Λέξεις κλειδιά |
|
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
Βήματα κατά τη διαχείριση του μαθήματος |
|
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|