| |
1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Σχηματίστε προτάσεις χρησιμοποιώντας σε καθεμιά από αυτές έναν από τους παρακάτω όρους: μέτρηση, μήκος, μέτρο, τετραγωνικό μέτρο, κυβικό μέτρο, λίτρο, μέσος όρος. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Ποιά είναι τα σύμβολα των παρακάτω μονάδων; | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Ποιές μονάδες κρίνετε κατάλληλες για να μετρήσετε το εμβαδόν του δωματίου σας; | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
α. m β. L γ. m2 δ. mm2 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Ποια από τις παρακάτω μονάδες μέτρησης είναι μεγαλύτερη; | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
α. Ένα χιλιόμετρο. β. Ένα λίτρο. γ. Ένα κυβικό μέτρο. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 1.
Μία φιάλη περιέχει 2 L αναψυκτικό. α) Πόσα mm3 αναψυκτικού περιέχει; β) Πόσα cm3 αναψυκτικού περιέχει; γ) Πόσα m3 αναψυκτικού περιέχει; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 2. Ποιο είναι το εμβαδόν ενός τριγώνου που έχει βάση 5 cm και ύψος 32 mm; | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 3. Μετρήστε το πάχος ενός φύλλου χαρτιού που χρησιμοποιείτε στον εκτυπωτή σας. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ΕΡΓΑΣΙΑ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Σταθείτε όρθιοι χωρίς παπούτσια και με την πλάτη κολλημένη στον τοίχο. Χρησιμοποιώντας ένα σπάγκο και το χάρακά σας, μετρήστε το ύψος σας. Πάρτε πολλές μετρήσεις για να επιτύχετε καλή ακρίβεια στην μέτρησή σας. Γράψτε με κάθε λεπτομέρεια τις ενέργειες που κάνατε. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||