28/4/2017     rss
ΜΕΝΤΟΡΑΣ
Αρχική Σελίδα > Εκδόσεις > Μέντορας > Οδηγίες προς τους Συγγραφείς

Οι εργασίες υπόκεινται ανώνυμα στην κρίση δύο ειδικών κριτών. Αποστέλλονται στη Συντακτική Επιτροπή του περιοδικού σε τρία αντίγραφα καθώς και σε ηλεκτρονική μορφή (συνιστάται Microsoft Word 7 ή νεότερη έκδοση). Το γραπτό κείμενο πρέπει να είναι τυπωμένο σε χαρτί Α4, να μην έχει περισσότερες από 30 σειρές κάθε σελίδα, να έχει μεγάλα περιθώρια και έκταση έως 15 σελίδες( 4.500 λέξεις). Η γλώσσα των εργασιών θα είναι η ελληνική, με σύντομη περίληψη ( 100 λέξεις) τόσο στην ελληνική όσο και σε μία από τις γλώσσες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ο τίτλος κάθε εργασίας θα πρέπει να είναι σύντομος.

Το όνομα του συγγραφέα, η ιδιότητα, η ταχυδρομική και ηλεκτρονική του διεύθυνσή θα αναγράφονται μόνο στο ένα από τα τρία αντίγραφα, μαζί με σύντομο βιογραφικό σημείωμα (100 λέξεις). Εάν στο κείμενο χρησιμοποιούνται ειδικοί όροι, αυτοί θα πρέπει να εξηγούνται σε ειδικό γλωσσάριο μετά τις περιλήψεις. Όλες οι σελίδες θα πρέπει να είναι αριθμημένες.
Η βιβλιογραφία είναι ενιαία, ελληνόγλωσση και ξενόγλωσση, με αλφαβητική σειρά ( σύμφωνα με το λατινικό αλφάβητο), αναγράφεται στο τέλος της εργασίας και περιλαμβάνει όλες τις παραπομπές στις οποίες αναφέρθηκε ο συγγραφέας.
Οι συγγραφείς, όσον αφορά τη βιβλιογραφία αλλά και τη συγγραφή του άρθρου τους γενικότερα, θα πρέπει να ακολουθούν τις οδηγίες συγγραφής επιστημονικών εργασιών του A.P.A (Publication Manual of the American Psychological Association), όπως στα παρακάτω παραδείγματα.

Για βιβλία:
Herrnstein, R. J., & Murray, C. (1994). The bell curve: Ιintelligence and class structure in American life. New York: Free Press.

Για περιοδικά:
Βurstein, L. (1980). The analysis of multi-level data in educational research and evaluation. Review of Research in Education, 8 , 158-233.

Για κεφάλαια εντός βιβλίου:
Morris, J. (1990). Progress with humanity? The experience of a disabled lecturer. In R. Rieser & M. Mason (Eds), Disability, equality in the classroom: A human rights issue. London : I LEA

Για ηλεκτρονικές παραπομπές :
Alastair, G.S (1997) Testing the Surf: Criteria for Evaluating Internet Information Resources. The Public Access Computer Systems Review, 8,3,5-23.( Διαθέσιμο on line:http://info.lib.uh.edu/pacsrev.html, προσπελάστηκε στις 7/6/2002

Οι υποσημειώσεις θα πρέπει να αποφεύγονται ή,αν κρίνονται απαραίτητες από το συγγραφέα, να αναγράφονται στο τέλος του κειμένου, πριν από τη βιβλιογραφία. Οι συγγραφείς δεν θα χρησιμοποιούν έντονα στοιχεία ,κουκίδες κλπ
Τα σχήματα, τα διαγράμματα ή οι πίνακες που ενδεχομένως επιθυμεί να χρησιμοποιήσει ο συγγραφέας, πρέπει να φέρουν τίτλους και να είναι περιορισμένα ως προς τον αριθμό και σχεδιασμένα με ευκρίνεια. Δεν περιλαμβάνονται μέσα στο κείμενο, αλλά σε ξεχωριστή σελίδα το καθένα, με την σχετική ένδειξη εντός του κειμένου, για το πού πρέπει να ενταχθούν.

Οι εργασίες αποστέλλονται στη Διεύθυνση :
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ, Περιοδικό ΜΕΝΤΟΡΑΣ
Λεωφ. Μεσογείων 396, Αγ. Παρασκευή 153 41
Επικοινωνία:Ελένη Παπαδοπούλου τηλ.: 210- 6016367
E-mail: mentor [at]pi-schools.gr http//www.pi-schools.gr

Από τη Συντακτική Επιτροπή

 

Σχεδίαση και ανάπτυξη: Γραφείο Πληροφορικής Π.Ι.
©2004- 2011, Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
Creative Commons Licence