 |
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
(Τα άρθρα είναι σε μορφή pdf) |
| |
| Εξώφυλλο |
| Συντελεστές
|
| Περιεχόμενα |
| Πρόλογος |
| Σωτήριος Γκλαβάς |
| Η φιλοσοσφία των Μαθηματικών και τα νέα Α.Π.Σ. - Δ.Ε.Π.Π.Σ. |
| Κωνσταντίνος Βρυώνης, Θεόδωρος Γούπος |
| Βασικές αρχές της σύγχρονης Διδακτικής και εφαρμογή τους στη μεθοδολογία Project |
| Αλέξανδρος Κόπτσης |
| Η λειτουργική διεισδυτικότητα του Πολυεπιστημονικού και Διεπιστημονικού Μοντέλου στη διαμόρφωση της περιβαλλοντικής παιδείας των μαθητών |
| Δήμητρα Σπυροπούλου |
| Αγωγή και προαγωγή υγείας στο σχολικό περιβάλλον: Βασικές αρχές και μεθοδολογία |
| Βαλάντης Παπαθανασίου |
| Προτάσεις για την αξιοποίηση των "πηγών" στη διδασκαλία της Μυθολογίας - Ιστορίας |
| Στρατής Μαϊστρέλλης |
| Το λογισμικό παρουσίασης στη διδασκαλία της Νέας Ελληνικής ως ξένης γλώσσας |
| Βασιλική Γιαννακού |
| Ο ρόλος του θεολόγου εκπαιδευτικού στο διαπολιτισμικό σχολείο |
| Κωνσταντίνος Σχισμένος |
| Διαθεματικότητα στη φυσική αγωγή. Πρακτικές εφαρμογές |
| Δημήτρης Μυλώσης |
| Διδακτικές διαφοροποιήσεις στα Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. με δραστηριότητες μαθησιακής και προεπαγγελματικής ετοιμότητας, σε μαθητές με αυτισμό |
| Μαρία Δροσινού |
| Αναγνώριση και ταυτοποίηση των παιδιών υψηλών ικανοτήτων μάθησης |
| Δόμνα Μπογδάνου |
| Στάσεις των νηπιαγωγών δημόσιων και ιδιωτικών νηπιαγωγείων για τη χρήση του υπολογιστή στην προσχολική τάξη |
| Νικολέττα Χριστοδούλου - Γκλιάου, Έφη Γουργιώτου |
| Εκθέσεις "Υπηρεσιακής Ικανότητας" των Νηπιαγωγών Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Δράμας (1920 - 1960) |
| Κατερίνα Σαραφίδου, Κωνσταντίνος Μαργαριτόπουλος |
| Αξιολόγηση του έργου του εκπαιδευτικού |
| Διονύσιος Λουκέρης, Σπυριδούλα Κατσαντώνη, Ιωάννα Συρίου |
| Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου |
| Παναγιώτης Μαντάς, Ζαχαρούλα Ταβουλάρη, Θεόδωρος Δαλαβίκας |
| Προτάσεις βελτίωσης της λειτουργίας του θεσμού του ΣΕΠ στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση |
| Στέφανος Τζέπογλου, Κωνσταντίνος Καφετζόπουλος, Μαρία Μπαμπά, Γεώργιος Δούκας, Ηλίας Σκαλτσάς, Ελένη Καραμέτου |
| Οδηγίες
προς τους συγγραφείς |