27/6/2019     rss
ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΤΕΥΧΟΣ 15, 2009
Αρχική Σελίδα > Εκδόσεις > Επιθεώρηση Εκπαιδευτικών Θεμάτων >Τεύχος 15

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

(Τα άρθρα είναι σε μορφή pdf)

 
Εξώφυλλο
Συντελεστές
Περιεχόμενα
Πρόλογος
Σωτήριος Γκλαβάς
Η φιλοσοσφία των Μαθηματικών και τα νέα Α.Π.Σ. - Δ.Ε.Π.Π.Σ.
Κωνσταντίνος Βρυώνης, Θεόδωρος Γούπος
Βασικές αρχές της σύγχρονης Διδακτικής και εφαρμογή τους στη μεθοδολογία Project
Αλέξανδρος Κόπτσης
Η λειτουργική διεισδυτικότητα του Πολυεπιστημονικού και Διεπιστημονικού Μοντέλου στη διαμόρφωση της περιβαλλοντικής παιδείας των μαθητών
Δήμητρα Σπυροπούλου
Αγωγή και προαγωγή υγείας στο σχολικό περιβάλλον: Βασικές αρχές και μεθοδολογία
Βαλάντης Παπαθανασίου
Προτάσεις για την αξιοποίηση των "πηγών" στη διδασκαλία της Μυθολογίας - Ιστορίας
Στρατής Μαϊστρέλλης
Το λογισμικό παρουσίασης στη διδασκαλία της Νέας Ελληνικής ως ξένης γλώσσας
Βασιλική Γιαννακού
Ο ρόλος του θεολόγου εκπαιδευτικού στο διαπολιτισμικό σχολείο
Κωνσταντίνος Σχισμένος
Διαθεματικότητα στη φυσική αγωγή. Πρακτικές εφαρμογές
Δημήτρης Μυλώσης
Διδακτικές διαφοροποιήσεις στα Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. με δραστηριότητες μαθησιακής και προεπαγγελματικής ετοιμότητας, σε μαθητές με αυτισμό
Μαρία Δροσινού
Αναγνώριση και ταυτοποίηση των παιδιών υψηλών ικανοτήτων μάθησης
Δόμνα Μπογδάνου
Στάσεις των νηπιαγωγών δημόσιων και ιδιωτικών νηπιαγωγείων για τη χρήση του υπολογιστή στην προσχολική τάξη
Νικολέττα Χριστοδούλου - Γκλιάου, Έφη Γουργιώτου
Εκθέσεις "Υπηρεσιακής Ικανότητας" των Νηπιαγωγών Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Δράμας (1920 - 1960)
Κατερίνα Σαραφίδου, Κωνσταντίνος Μαργαριτόπουλος
Αξιολόγηση του έργου του εκπαιδευτικού
Διονύσιος Λουκέρης, Σπυριδούλα Κατσαντώνη, Ιωάννα Συρίου
Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου
Παναγιώτης Μαντάς, Ζαχαρούλα Ταβουλάρη, Θεόδωρος Δαλαβίκας
Προτάσεις βελτίωσης της λειτουργίας του θεσμού του ΣΕΠ στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Στέφανος Τζέπογλου, Κωνσταντίνος Καφετζόπουλος, Μαρία Μπαμπά, Γεώργιος Δούκας, Ηλίας Σκαλτσάς, Ελένη Καραμέτου
Οδηγίες προς τους συγγραφείς
Σχεδίαση και ανάπτυξη: Γραφείο Πληροφορικής Π.Ι.
©2004- 2011, Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
Creative Commons Licence