 |
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
(Τα άρθρα είναι σε μορφή pdf) |
| |
| Εξώφυλλο |
| Συντελεστές
|
| Περιεχόμενα |
| Πρόλογος |
| Ναυρίδης Γ. Κλήμης |
| Αξιοποίηση εκπαιδευτικού λογισμικού στη διδασκαλία: Οι δράσεις του Π.Ι. |
| Σωτήριος Γκλαβάς, Ακρίτας Βεντούρης, Χρύσανθος Κόνταρης, Ηλίας Κούτσης, Ελένη Παπαδοπούλου, Ηλίας Σκαλτσάς |
| Η αξιολόγηση στο Νηπιαγωγείο. Πιλοτική εφαρμογή ενός Σχεδίου Αξιολόγησης και Αυτοαξιολόγηση με βάση τον Φάκελο Εργασιών |
| Γαλήνη Ρεκαλίδου, Θωμαΐς Ζάνταλη, Μαρία Σοφιανίδου |
| Στερεότυπα και περιβάλλον |
| Μαρία Γκούσια - Ρίζου, Ιωάννης Βασιλούδης |
| Οπτικοακουστικός γραμματισμός: Από το παιδί - καταναλωτή στο παιδί - δημιουργό |
| Σταύρος Γρόσδος |
| Διαθεματικότητα και αφήγηση στην Εικαστική και Μουσική Αγωγή: Διασχολικά σχέδια εργασίας για το Δημοτικό Σχολείο |
| Θεανώ Κουτσουπίδου, Βασιλική Λαμπίτση |
| Αισθητική Αγωγή: Μουσική και Εικαστικά ως σχέδιο μαθήματος διαθεματικής δράσης |
| Αγγελική Χαμακιώτη, Όλγα Ζιρώ |
| Η εφαρμογή της επανατροφοδότησης στη διδασκαλία |
| Μαρία Πλατσίδου |
| Από την επικοινωνιακή - κειμενοκεντρική προσέγγιση στην παιδαγωγική του κριτικού γραμματισμού (ή η διδασκαλία του γραπτού λόγου στο δημοτικό σχολείο σήμερα): Η περίπτωση της Κύπρου |
| Ειρήνη Χατζηλουκά - Μαυρή |
| Δίκαιο Προστασίας Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και Διεθνές Ανθρωπιστικό Δίκαιο: Πρόταση διδασκαλίας |
| Ακριβή Γεωργούση, Αναστασία Μπαΐλα |
Η διδασκαλία αναλυτικών μεθόδων επεξεργασίας του μαθηματικού προβλήματος μέσα από την οργάνωση των μαθητών της τάξης σε ομάδες |
| Κωνσταντίνος Δαραής |
| Γνώσεις δασκάλων σχετικά με τη Διαταραχή Ελλειματικής Προσοχής / Υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ) |
| Αικατερίνη Αντωνοπούλου, Αγλαΐα Σταμπολτζή, Σοφία Κουβαβά |
| Σχεδιασμός θεματικής προσέγγισης μιας έννοιας ("ρούχα") υπό το πρίσμα των εμπειρικών ευρημάτων της Γνωστικής Ψυχολογίας |
| Σοφία Χατζηγεωργιάδου, Νατάσα Μακρή, Θωμαή Στεφανοπούλου |
| Αιτιώδης σχέσεις αντίληψης σχολικής ικανότητας με σχολική επίδοση και προετοιμασία για το σχολείο |
| Περικλής Καλογιάννης |
| Η εφαρμογή και η αποτελεσματικότητα της διαθεματικής προσέγγισης στη διδακτική πρακτική |
| Μαριάννα Λ. Χατζημιχαήλ |
| Απολογισμός των έργων Επιμόρφσης - Πιστοποίησης εκπαιδευτικών σε βασικές δεξιότητες των Τ.Π.Ε. στην εκπαίδευση |
| Σωτήριος Γκλαβάς, Μαρία Μπαμπά, Άγγελος Παπασακελλαρίου, Ηλίας Σκαλτσάς, Ακρίτας Βεντούρης |
| Η Χημεία στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση την τελευταία εικοσιπενταετία. Διαπιστώσεις και προτάσεις. |
| Κωνσταντίνος Καφετζόπουλος, Γεώργιος Δούκας, Βικτωρία Σακκιάδη |
| Οδηγίες
προς τους συγγραφείς |