16/10/2019     rss
ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΤΕΥΧΟΣ 16, 2010
Αρχική Σελίδα > Εκδόσεις > Επιθεώρηση Εκπαιδευτικών Θεμάτων >Τεύχος 16

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

(Τα άρθρα είναι σε μορφή pdf)

 
Εξώφυλλο
Συντελεστές
Περιεχόμενα
Πρόλογος
Ναυρίδης Γ. Κλήμης
Αξιοποίηση εκπαιδευτικού λογισμικού στη διδασκαλία: Οι δράσεις του Π.Ι.
Σωτήριος Γκλαβάς, Ακρίτας Βεντούρης, Χρύσανθος Κόνταρης, Ηλίας Κούτσης, Ελένη Παπαδοπούλου, Ηλίας Σκαλτσάς
Η αξιολόγηση στο Νηπιαγωγείο. Πιλοτική εφαρμογή ενός Σχεδίου Αξιολόγησης και Αυτοαξιολόγηση με βάση τον Φάκελο Εργασιών
Γαλήνη Ρεκαλίδου, Θωμαΐς Ζάνταλη, Μαρία Σοφιανίδου
Στερεότυπα και περιβάλλον
Μαρία Γκούσια - Ρίζου, Ιωάννης Βασιλούδης
Οπτικοακουστικός γραμματισμός: Από το παιδί - καταναλωτή στο παιδί - δημιουργό
Σταύρος Γρόσδος
Διαθεματικότητα και αφήγηση στην Εικαστική και Μουσική Αγωγή: Διασχολικά σχέδια εργασίας για το Δημοτικό Σχολείο
Θεανώ Κουτσουπίδου, Βασιλική Λαμπίτση
Αισθητική Αγωγή: Μουσική και Εικαστικά ως σχέδιο μαθήματος διαθεματικής δράσης
Αγγελική Χαμακιώτη, Όλγα Ζιρώ
Η εφαρμογή της επανατροφοδότησης στη διδασκαλία
Μαρία Πλατσίδου
Από την επικοινωνιακή - κειμενοκεντρική προσέγγιση στην παιδαγωγική του κριτικού γραμματισμού (ή η διδασκαλία του γραπτού λόγου στο δημοτικό σχολείο σήμερα): Η περίπτωση της Κύπρου
Ειρήνη Χατζηλουκά - Μαυρή
Δίκαιο Προστασίας Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και Διεθνές Ανθρωπιστικό Δίκαιο: Πρόταση διδασκαλίας
Ακριβή Γεωργούση, Αναστασία Μπαΐλα

Η διδασκαλία αναλυτικών μεθόδων επεξεργασίας του μαθηματικού προβλήματος μέσα από την οργάνωση των μαθητών της τάξης σε ομάδες

Κωνσταντίνος Δαραής
Γνώσεις δασκάλων σχετικά με τη Διαταραχή Ελλειματικής Προσοχής / Υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ)
Αικατερίνη Αντωνοπούλου, Αγλαΐα Σταμπολτζή, Σοφία Κουβαβά
Σχεδιασμός θεματικής προσέγγισης μιας έννοιας ("ρούχα") υπό το πρίσμα των εμπειρικών ευρημάτων της Γνωστικής Ψυχολογίας
Σοφία Χατζηγεωργιάδου, Νατάσα Μακρή, Θωμαή Στεφανοπούλου
Αιτιώδης σχέσεις αντίληψης σχολικής ικανότητας με σχολική επίδοση και προετοιμασία για το σχολείο
Περικλής Καλογιάννης
Η εφαρμογή και η αποτελεσματικότητα της διαθεματικής προσέγγισης στη διδακτική πρακτική
Μαριάννα Λ. Χατζημιχαήλ
Απολογισμός των έργων Επιμόρφσης - Πιστοποίησης εκπαιδευτικών σε βασικές δεξιότητες των Τ.Π.Ε. στην εκπαίδευση
Σωτήριος Γκλαβάς, Μαρία Μπαμπά, Άγγελος Παπασακελλαρίου, Ηλίας Σκαλτσάς, Ακρίτας Βεντούρης
Η Χημεία στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση την τελευταία εικοσιπενταετία. Διαπιστώσεις και προτάσεις.
Κωνσταντίνος Καφετζόπουλος, Γεώργιος Δούκας, Βικτωρία Σακκιάδη
Οδηγίες προς τους συγγραφείς
Σχεδίαση και ανάπτυξη: Γραφείο Πληροφορικής Π.Ι.
©2004- 2011, Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
Creative Commons Licence