19/4/2024     rss
 Θρησκευτικά
  Σύγχρονες προσεγγίσεις - Διαπολιτισμικότητα
Council of Europe, Standing Conference of European Minister of Education, Ministerial Athens Declaration 2003.
Council of Europe, Steering Committee for Education CD-ED, The New Challenge of International Education: Religious Diversity and Dialogue in Europe.
Council of Europe, Steering Committee for Education CD-ED, Analytical Repertoire of official texts and projects.
Θρησκευτική ετερότητα και διαπολιτισμική εκπαίδευση: ένα βοήθημα για τα σχολεία.
Συμβούλιο της Ευρώπης, Προσχέδιο Σύστασης Rec (2007) της Επιτροπής Υπουργών για τη θρησκευτική διάσταση της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης.
John Keast, UK, The main outcome of the Council of Europe project: "Religious Diversity and Intercultural Education" a Reference Book for Schools - its purpose, nature and use. 
Wofram Weisse, The European REDCo Project about religious diversity in Europe.
Robert Jackson, Public Education about Religious Diversity.
Σταύρος Γιαγκάζογλου, Η θεολογία της ετερότητας και το θρησκευτικό μάθημα στην Ελλάδα.
Angelos Vallianatos, 1st Regional Debate on "The religious dimension of intercultural education".
Άγγελος Βαλλιανάτος, 1ο Συμπόσιο Ανοικτού Διαλόγου με θέμα: Η θρησκευτική διάσταση της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, Συμπεράσματα.
Άγγελος Βαλλιανάτος, Θρησκευτική ετερότητα και διαπολιτισμική εκπαίδευση. 
Σταμάτης Πορτελάνος, Πολιτισμικότητα και Θρησκεία: παγκοσμιοποίηση ή καθολικότητα; 
Σταμάτης Πορτελάνος, Η πολυπολιτισμική κοινωνία της πληροφορίας παράγοντας διαπολιτισμικότητας στη θρησκευτική αγωγή.
Σταμάτης Πορτελάνος, Διαπολιτισμική αγωγή μέσα από τη δ.ε. της παραβολής του "Καλού Σαμαρείτη" της Γ΄ τάξης Δημοτικού.
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης, Θρησκευτική ετερότητα στο σχολείο και θεατροπαιδαγωγικά προγράμματα.
Κώστα Μαντζανάρη, Η διαλογική του προσώπου
Μάριου Κουκουνάρα - Λιάγκη, Θεολόγου-Φιλολόγου, Δρ. Κοινωνιολογίας της θρησκείας, "Διαπολιτισμική θρησκευτική αγωγή στο ελληνικό σχολείο: Ένα μάθημα για όλους και όχι διαθρησκειακό"
Σχεδίαση και ανάπτυξη: Γραφείο Πληροφορικής Π.Ι.
©2004- 2011, Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
Creative Commons Licence